1. Ha most megrendelem, mikor kapom meg?
A rendelés feldolgozása szinte azonnal megtörténik. Előre utalás esetén az összeg beérkezése után indul el a feldolgozás. Utánvét és online kártyás vásárlás esetén azonnal. Az rendelt termék oldalán felül, a Várható szállítás sorban jelezzük, hogy mikorra tud megérkezni kiszállítással a rendelésed Hozzád. Általában 2-5 munkanapos szállítással operálunk. Amennyiben ettől eltérő lenne a szállítási idő, mindenképpen jelezzük telefonon. Viszont minden esetben a rendelés nyomon követhető az Állapot váltásoknál küldendő e-mailekkel.
Fontos megjegyezni, hogy nálunk minden lecsomagolt, raklapozott rendelést másnap vesznek fel és ha bizonyos időszakokban jóval több rendelés fut be hozzánk, akkor az egész egy picit hosszabb is lehet. Logisztika szempontjából a mi termékkörünkre jobban elő kell készülni. Másnapra való kiszállítás szinte képtelenség a mi esetünkben. Az javasoljuk a vásárlóinknak, partnereinknek, hogy a beszerzéseket mindig előre próbálják megtervezni, hogy az üzlet és kiszolgálás mindkét fél számára megfelelő lehessen.
2. Miért nem tudok választani házhozszállítást?
Abban az esetben, ha a rendelésed nem éri el a bruttó 10.000 Ft-os összeget, jelenleg csak személyes átvétel lehetséges debreceni telephelyünkön.
3. Van-e raktáron a termék?
Abban az esetben, ha az adott termék oldalon zöld színű, Raktáron felirat szerepel, akkor a termék a valóságban is raktáron van, így a feldolgozás azonnal megkezdődik rendelést követően. Rendelhető státusz esetén a Várható szállítás melletti dátum tud támpontot adni, de telefonon is tudsz érdeklődni.
Mivel nagyon sok céget szolgálunk ki és nagy tételben is vásárolnak, illetve nem mindenki a Weben adja le a rendelést, így a készletfrissítés sem azonnali. Elképzelhető, hogy te még Raktáron jelzést látsz, de már Offline vásárlás során foglalva van a készlet. Ritkán, de történhet ilyen.
4. Mennyibe kerül a kiszállítás?
Szállítási költségünk sok mindentől függ. A két fő tényező a súly és a rendelési érték.
Ide kattintva találod meg táblázatos formában a szállítási díjainkat.
5. Vannak akciós termékeink?
Igen, vannak. Folyamatosan változnak az akciós termékek, valamint rendszeresen tartunk akciós napokat is, így érdemes feliratkozni hírlevelünkre, és követni Facebook oldalunkat.
Akciós termékeinket ide kattintva találod!
6. Hol tudom személyesen átvenni a rendelésem?
Telephelyünkön díjmentesen, és gyorsan át tudod venni rendelésed, értesítést követően. 4002. Debrecen Zúzmara utca 8. vagy 1103, Budapest, Gyömrői út 76-80. (H-P.: 8:00 – 15:30). Raktárunk csak 15:30-ig van nyitva, utána már nem tudunk terméket kiadni.
Telephelyünk megközelíthetőségét itt találod!
7. Hogyan tudok kedvezőbb áron vásárolni?
Próbáljuk folyamatosan a lehető legjobb ajánlatokat adni Nektek, hogy a legjobb ár-érték arányban tudjatok vásárolni nálunk. Van pár lehetőség, amely segít Neked is kihasználni a lehetőségeket.
7.2.Tippek és Ajánlások a termékoldalon:
Szinte minden termék oldalán találni fogsz egy TIPP részt is. Ezen a részen jelezzük, hogy egy kötegben vagy raklapon mennyi fér el, így máris tudni fogod, hogyan éri meg a legjobban Neked.
7.3.Nagyobb mennyiség kiaknázása:
Mindenki ismeri, hogy, ha nagy tételben vásárol, akkor kedvezőbb ár érhető el. Például dobozainknál érdemes választani a raklapos mennyiséget, így az egységár jelentősen alacsonyabb, és a doboz is el fog fogyni.
7.4. Játék a súlyhatárokkal:
Miután mindent betettél a kosárba, érdemes a Kosár oldalon a mennyiségekkel kicsit játszani. Az automata számításnak köszönhetően, egyből látni fogod a módosítások eredményét. Lehet, hogy ha egy dobozt kiveszel, máris jelentősen alacsonyabb lesz a szállítási díj, vagy épp, mivel még messze van a következő limit, érdemes feltankolni más csomagolóanyagból is.
7.5. Akciós napok kihasználása:
Rendszeresen tartunk különböző akciós napokat, amikor egy vagy több termékcsoport valós kedvezményekkel elérhető. Érdemes ezeket kihasználni, így hasznos feliratkozni hírlevelünkre, és követni Facebook oldalunkat.
7.6. Törzsvásárlói Klubtagság
Mindig arra törekedtünk, hogy vásárlóink a legmagasabb színvonalon tudják orvosolni a csomagolási területen felmerülő problémákat. A Törzsvásárlói Klubunk lényegei is ezen alapszik. Szeretnék viszonozni a hűséget, vásárlási volumeneket és egész egyszerűen, hogy minket választotok a beszerzésekben. Bővebben.
8. Hogyan tudok még kedvezőbb áron vásárolni?
Ajánlóprogramunk segítségével 10% kedvezményt tudsz elérni a következő vásárlásodnál, erről bővebben ide kattintva találsz több információt.
9. Van Kuponom, mire tudom beválltani?
Általában minden kuponunk Kosárértékhez kötött. Lejárati időtartama van és 1 vásárlásra váltható be, nem akciós termékekre. Ha van a kosaradban Akciós és nem Akciós termék is, akkor ami nem Akciós arra lesz csak érvényes. Szolgáltatásra, mint a Szállítási díj értelemszerűen nem érvényes ugyan úgy. Mi eleve kedvező szállítási díjakkal operálunk, amit itt találsz.
10. Láttam, hogy 1 rakat mennyiségig ingyenes a szállítás. Hogyan kerül ez megállapításra?
A megállapítás a rendelés leadását követően raktári visszajelzés alapján történik. Viszont mikor nagy mennyiségben vásárolsz, te is el tudod képzelni, hogy mekkora helyet foglalhat el a termék, amit szeretnél, de mi is segítséget adunk a termék adatlapján. Például dobozok esetében minden típusnál meg van adva, mennyi fér el egy raklapon. Ha mondjuk 600 db/rakat van jelölve és te vásárolsz belőle 400 darabot, akkor már sejtheted, hogy több mint fél raklap hely megvan. Viszont még más típusból is vennél 200 db-ot, ahol szintén írva van, hogy 600/db rakat. Akkor kb. sejthető, hogy 1 rakat meg is van és nagyon mást már nem tudunk arra a raklapra tenni (kivétel persze pl.: kisebb méretű/helyet foglaló termékek: ragasztószalag, futártasak stb..)
Mi 1 rakat szállítási díját vállaljuk csak át. Szóval, ha több mennyiségre adsz le rendelést mint, 1 raklap, nyugodtan megteheted, de akkor arra az új megkezdett rakat helyre már szállítási díjat számítunk fel, amit a kollégák jelezni fognak rendelés feldolgozásánál és te eldöntheted, hogy az megfelelő-e neked, csökkented a mennyiséget, vagy ha már kifizeted a szállítási díjat, inkább vásárolsz még mellé, hogy kihasználd a helyet.
Nagy súlyú, méretű termékeket szállítunk. Ránk nem jellemző a kis csomag, így ezeket a termékeket logisztikai szempontból nehezebb szállítani és a díjak is nagyobbak.
11. Mit jelent az a termék adatlapján a leírásnál, hogy köbméter súly és a futárszolgálat így szállatja?
A köbméter súly egy olyan számítási mód, amikor egy termék mérete nagyobb mint a valós súlya vagy kialakítása miatt sok helyet foglal el. Képzeld csak el, hogy van egy kereskedelem, aki karórákat küld futárral. Mi pedig feladunk egy nagy térkitöltő zsákot, aminek súlya kb. 5 kg. A valóságban 0,5m3 helyet foglal el.
A karórákat értékesítő cég több csomagot tud elszállítani ugyan azon a helyen, mint amit a mi 1 db térkitöltő zsákunk foglal el. Tehát nekik ezért olcsóbb 1 karóára a szállítási díja, mint nekünk 1 zsákra. A futárszolgálat erre úgynevezett felárat számít fel, így drágább ezeknek a termékeknek a szállítása. Ilyenkor nem a súlyt figyelik, hanem hogy mekkora helyet foglal el a kocsiban, azaz köbméter súly.